אנא החזירו את המוצר באריזתו המקורית ,
ללא נזק או פגם ושלא נעשה בו שימוש – עד 14 ימי עסקים, מיום רכישת המוצר.
אם המלקחון הותקן לא ניתן להחזירו!
אופן ביטול העסקה
ניתן לבטל עסקה עד 14 ימי עסקים מהיום בו נרכש המוצר.
אופן החזרת התשלום בעבור עסקה מבוטלת כדלקמן:
בתשלום באשראי: העסקה תבוטל מול חברת האשראי של הלקוח עד 7 ימי עסקים.
החזר כספי אינו כולל דמי משלוח במידה והלקוח שילם עבור משלוח.
לקוח רשאי לבטל את ההזמנה שביצע באתר בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“), הכל כמפורט להלן:
- לקוח רשאי לבטל את העסקה מיום עשייתה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, על פי המאוחר מביניהם;
- ביטול עסקה על-ידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש ייעשה בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הרוכש לבין החברה (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהא רשאית לבקש מהלקוח להציג תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש.
- בביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה – תהא רשאית החברה לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם; יובהר שלא ניתן להחזיר/להחליף מוצר/ים אשר עומד/ים באחד התנאים הבאים:
- הפריט המוחזר לא יוצר במיוחד עבור המשתמש או על פי מידותיו, צבעו וצורתו. (כגון: מקלחונים וארונות אמבטיה)
- לקוח שביטל עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, נדרש להחזיר את המוצר לסניף החברה.
- לקוח שביטל עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, יודיע על כך לחברה ויתואם איתו מועד לאיסוף המוצר.
- ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר רק בכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה באתר.
- ביטול עסקה והחזר כספי עבור רכישות דרך PayPal יתאפשר רק דרך PayPal באמצעות החשבון דרכו בוצעה ההזמנה.
- לקוח המעוניין בכך, יוכל לבחור בין השבה כספית כמפורט לעיל, לבין החלפת המוצר למוצר שווה ערך או קבלת שובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפי הרשת ללא הגבלת זמן.
- למען הסר ספק יובהר, כי בכל הנוגע למוצרים הנמכרים כחלק מערכה, לא ניתן לבטל את העסקה ביחס לפריט בודד מתוך הערכה. ביטול העסקה יתאפשר רק ביחס לערכה בכללותה.
מוצרים שאינם ניתנים להחזרה או החלפה הם:
- מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח
- מוצרים שסופקו ללקוח במחיר מוזל או בחינם, כחלק מפעילות שיווקית או מכירה מיוחדת
- מוצרים שסופקו ללקוח במצב פגום או משומש
תנאים נוספים
- החברה רשאית לדרוש מהלקוח להציג קבלה או מסמך אחר המעיד על רכישת המוצר.
- החברה רשאית לגבות מהלקוח דמי משלוח בגין החזרת המוצר, בהתאם לתעריפי המשלוחים של חברת המשלוח.
- החברה רשאית לשנות את מדיניות ההחזרות והחלפות מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.